Visitas al Blog

10 noviembre, 2011

Lalala (8)


Pensareu que se m'ha anat la pinça? Doncs no, ja que sempre se'm va xD

L'entrada no tractarà sobre res en especial, simplement un discurset que mirare que us faci.. gràcia? Brefs ho veig difícil xD

En fi, comencem don...

GRUAJACHÚÚÚS! >w<

Snif, salut per a mi :3

Dooncs això, que a mi se'm va la pinça, i molt, però bueh que hi farem, a qui no li agradi que no miri! >w>
Tot i que les coses se us posin difícils, no us heu de rendir, heu d'aixecar-vos del terra, espolsar-vos la pols i encara que us hagi fet molt de mal en la caiguda, us faci mal, heu de cridar:

-Collons, que dur està el terra ¬¬

Nop, ara en serio, s'ha de ser forts en la vida, sempre heu de somriure o aixecar-vos, perquè qui guanya a la vida no es qui no cau, si no qui s'aixeca i continua fins arribar al final.
Mai us ha passat que us poseu a pensar perquè heu nascut? Jo també m'ho pregunto i tinc una resposta:

No tinc ni zooorra idea! :K

Simplement naixem, creixem, ens fotem a estudiar, la liem a classe, ens enrotllem i tenim novia/o, creixem un altre cop, ens casem, tenim 5484246846 fills, i llavors morim rodejats d'un milió de nets :3

El que us deia, a mi no se'm va la pinça, se'm va la casa sencera.
A ser feliços collons! :D

#Rive Black Cloivro

2 comentarios:

  1. Així que tu també ets català eh!tsé un petonet:)

    ResponderEliminar
  2. Es clar que si! Qualitat catalana tsé!

    ResponderEliminar